KONTAKT
Jakub Slavík
Instagram:
@Slavas_Tips
Telefon:
+420 605 470 511
IČO:
10747010
(zapsáno od 12. 4. 2021) §71 odst.2 živnostenského zákona Magistrát města Hradec Králové
E-mail:
slavik.jakub12@gmail.com
Sídlo: V Domkách 208/9, 500 04, Hradec Králové
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
podnikatele Jakub Slavík
se sídlem V Domkách 208/9, 500 04, Hradec Králové
identifikační číslo: 10747010
pro prodej služeb prostřednictvím on-line obchodu umístěného na
internetové adrese
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") podnikatele (dále jen "prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese (dále jen "webová stránka") www.slavastips.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní obchodu").
1.2. Obchodní podmínky se vztahují na všechny případy, tedy i případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit služby (balíčky) od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání služby v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Na podnikatele se však nevztahují ujednání určené pro spotřebitele, jako např. speciální právo pro odstoupení od smlouvy atd.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. OBJEDNÁNÍ SLUŽBY
2.1. Na základě objednávky služby, má právo kupující na zaevidování do hromadné skupinové konverzace přes platformu WhatsApp, na které budou sdíleny jednotlivé tipy. V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání služby též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání služby (koupě jednoho z druhů balíčků) je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v objednávce je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím při objednávání služby jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu k informacím a platformě WhatsApp.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání služby třetím osobám. Pokud by bylo zjištěno porušení tohoto ustanovení, zakládá to právo Prodávajícího vůči Kupujícímu na smluvní pokutu ve výši 100.000, - Kč.
2.5. Prodávající může zrušit předplatné a vyloučit kupujícího z komunikačního kanálu na platformě WhatsApp, a to zejména v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský kanál WhatsApp nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob či výpadku aplikace.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace služby umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně této prezentace na dotčené služby. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o službách, a to včetně uvedení cen jednotlivé služby. Ceny služeb jsou uvedeny s daní z přidané hodnoty. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s dodáním služby. Informace o nákladech spojených s dodáním služby uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je služba doručena v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání služby vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném druhu služby (objednávané služby "vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny služby, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávané služby a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním služby (dále společně jen jako "objednávka").
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "do košíku" a následně tlačítko "objednat". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
3.6. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané služby, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
3.7. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce, na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce kupujícím, v rámci které budou sděleny i instrukce k úhradě kupní ceny balíčku služeb (dále jen "elektronická adresa kupujícího").
3.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství služby, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například e-mailem, písemně či telefonicky).
3.9. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.
3.10. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
3.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
3.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
3.14. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit zasílání tipů v případě, že je uživatel včas neuhradí, poruší tyto obchodní podmínky, přepošle nebo přeprodá tipy, popřípadě jedná v rozporu se zákony ČR. Prodávající má právo požadovat náhradu 100 000 Kč za každou poskytnutou informaci třetí straně ze strany kupujícího.
4. CENA služby A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu služby a případné náklady spojené s dodáním služby dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
4.1.1. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 283252987/5500, vedený u Raiffeisenbank, (dále jen "účet prodávajícího");
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním služby ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním služby.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu služby předem.
4.4. V případě platby je kupní cena splatná při převzetí služby. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním služby kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.6. Případné slevy z ceny služby poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy na základě písemné žádosti kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu na žádost po uhrazení ceny služby a odešle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
5.1.1. o dodávce služby, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
5.1.2. o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
5.1.3. o dodávce služby, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu
5.1.4. o dodávce služby, které podléhá rychlé zkáze, jakož i služby, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným službami,
5.1.5. o dodávce služby v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
5.1.6. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
5.1.7. o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
5.1.8. o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od uzavření smlouvy. Kupující však nemůže odstoupit od smlouvy po převzetí služby (tipů na sázky od prodávajícího na základě druhu zakoupeného balíčku), přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů služby nebo dodání několika částí, běží tato lhůta samostatně u každé služby do dne převzetí poslední dodávky služby. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Kupující však nemůže odstoupit od smlouvy v případě, kdy již došlo ze strany prodávajícího k plnění povinností dle uzavřené kupní smlouvy a druhu zakoupeného balíčku, tedy zaslání příslušných tipů na sázky a hry.
5.3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny nebo sídla prodávajícího, či elektronicky na e-mailovou adresu: slavik.jakub12@gmail.com. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 11 těchto obchodních podmínek.
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší.
5.5. V případě oprávněného odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající úměrně pokrácené peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Vrácená částka by měla být vypočtena krácením za dobu, kdy služba nebyla využita. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení služby kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady.
5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé prodávajícímu ze strany kupujícího je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.7. Do doby převzetí služby kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.8. Je-li společně se službami poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se službami prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. DODÁNÍ služby
6.1. Prodávající dodá službu podle druhu zakoupeného balíčku přes platformu WhatsApp do společného komunikačního kanálu.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že služba bude dodána dle sjednaného druhu balíčku řádně a včas. při převzetí nemá vady. Pro danou službu je dodána službě řádně a včas za situace, kdy Prodávající v rámci zakoupeného balíčku nasdílí tipy na utkání v rozsahu min. 40 tipů na utkání za jeden měsíc. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující službu obdržel či započal její využívání.
7.2.1. má služba vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu služby a na základě reklamy jimi prováděné;
7.2.2. se služba hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se služba tohoto druhu obvykle používá;
7.2.3. neužije se
7.2.4. je služba v odpovídajícím množství, míře; a
7.2.5. služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v předcházejícím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u služeb prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, kterou služba měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy služby.
7.4. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na kontaktní adrese, v provozovně prodávajícího (další způsoby uplatnění vad dle reklamačního řádu nejsou tímto jakkoli omezeny).
8. Reklamační řád
8.1. Reklamační řád není vydán a reklamace se řídí ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
8.2. Předmětem reklamace dle daného vztahu může být pouze neplnění povinností dodávat tipy na základě zakoupeného balíčku služeb. Prodávající negarantuje a nezaručuje, že tipy, která bude na základě doručených balíčků poskytovat, budou vždy správné a povedou k výhře v sázce a hře.
8.3. Spotřebitel je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodnou jinak.
8.4. Nároky z práv z vadného plnění se nevztahují na službu, u které byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené doby, a dále na zahájení využívání služby. U použité služby prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání; u služeb prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
8.5. Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
- Informování prodávajícího e-mailem či písemně.
8.8. Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a služby, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím služby, popřípadě nedbalostí.
8.6. Prodávající má možnost odmítnout uplatnění práv z vadného plnění spotřebitele, který reklamuje službu ve stavu odporujícím právním předpisům na ochranu veřejného zdraví anebo jiným právním předpisům.
9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
9.1. Kupující nabývá práva ke službě zaplacením celé kupní ceny služby
9.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.3. Mimosoudní vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
9.4. Prodávající je oprávněn k prodeji služby na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR)
"V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká
obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/."